6-månaderskontroll

Det har vi varit på idag! Förutom att väga och mäta så kollade de så att Max och Moa kunde flytta en leksak från ena handen till den andra och att de tittade efter leksaken när den försvann. Allt gick jättebra! Max väger nu 8 kg exakt och är 68 cm lång, och Moa väger 7,1 kg och är 66 cm lång. Inga stora bebisar egentligen men jag tycker att de är hur stora som helst!

Nu verkar det ju faktiskt som att våren äntligen har kommit också! Som jag har längtat! Max passade på att njuta av vårsolen igår:

image23

Idag har jag njutit av solen lite och suttit ute och druckit kaffe och ätit nybakade chokladmuffins, MUMS!

Den här veckan har vi inget speciellt planerat. I helgen är det bara jag och barnen som är hemma, Stoffe ska iväg hela helgen och kommer inte hem igen förrän på måndag, tråkigt! Men jag ska försöka fylla helgen med kompis- och familjebesök så vi inte känner oss så ensamma :-).

Förresten! Vi var ju barnlediga i lördags och var på 30-årsfest. Det var hur trevligt som helst! När klockan började närma sig ett blev det utgång och det var sådär kul men det var ändå en himla bra kväll!

Håll tummen för att det fina vädret stannar ett tag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0