Sömn!

Ja, sömn.... Detta eviga samtalsämne när man är småbarnsförälder! Visst har vi varit väldigt lyckligt lottade med barn som sovit himla bra om nätterna men just nu känner jag mig helt slut. Det är ingen ordning alls på nattsömnen för tillfället. Max och Moa turas om att vakna och vara missnöjda. Oftast hjälper det att gå upp och ge nappen och stoppa om dem, men det känns ändå på morgonen att man i princip inte fått någon sammanhängande sömn alls. Max håller nog på att få tänder, det känns i alla fall så i underkäken, så det kanske bland annat kan vara det som stör honom om nätterna. Sen tror jag att det är han som väcker Moa vissa gånger.

Även om jag känner mig "trött som en lase" (härligt uttryck :-)) så försöker jag tänka positivt. Det kommer säkert att bli bättre med nattsömnen snart igen. Tiden går ju så himla fort och deras beteende och rutiner ändras ju hela tiden.

På tal om att tiden går fort! Det känns inte som det var längesen jag såg ut så här:

Magen
V 34+5

Och nu har vi dessa små underverk hos oss:

Sötnosarna!

Visst är det fantastiskt!

Ha en fortsatt bra helg!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0