Julebilder

Nu är julen över för det här året och för oss har det varit en mysig och bra jul. Här kommer lite bilder från årets julfirande!

image174
Max äter lussebulle på lillejulafton

image175
Max i tomtens knä på lillejulafton hemma hos oss.

image176
Moa har hämtat julklapp hos tomten.

image177
Max var väldigt intresserad av denna julklapp, den var stor och tung och visade sig innehålla
en leksaksspis som blev väldigt uppskattad!

image178
Vad passar väl bättre på julaftons förmiddag än ett julabad ;-)?

image179
Kusinerna framför granen strax innan julfirandet på julafton drog igång!

image180
Max kollade in tomten riktigt ordentligt och tog mer än gärna emot sina julklappar.

image181
Moa var däremot lite mer reserverad och ville helst inte hämta paketen överhuvudtaget.

Ja, detta var alltså lite bilder från vår jul. Kanske kommer det fler, kanske inte. Snart är det dags att fira nyår och sen ska jag börja jobba. Skumt!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Jättefina bilder!

2007-12-28 @ 17:02:23
Postat av: Petronella

Instämmer med Emma!
Inte så konstigt att man blir rädd för tomten när man är liten och aldrig sett en sådan innan. Jag var varje fall megarädd för tomten. :) Förresten, om du fortfarande kollar min bilddagbok har jag nytt lösenord så du vet: allah

2008-01-07 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0