Ont i magen!

Jag kan bara inte förstå att det är dags för Max och Moa att fylla ett år om en och två dagar. Tänk att jag har varit hemma med dessa små bebisar, vildar, gosingar, skitungar, älsklingar i ett helt år. Det känns som de alltid har funnits hos oss men samtidigt så känns de så nya trots att det har gått ett helt år, 12 månader... Shit! Jag börjar känna att det kryper i skinnet. Dessa 12 månaderna har gått snabbt och jag har bara ca 5 månader kvar att vara hemma - hur snabbt kommer de att gå?!? Hjälp! Kan någon se till att stanna tiden lite?

image93
Underbara, älskade Max och Moa!

Igår hade vi (eller vi och vi, Max och Moa ska det vara ;-)) badpremiär i en riktig sjö! Badat i lilla poolen i trädgården har ju hänt innan men aldrig i en sjö. Vi var först på föräldraträff och sen drog jag och Max och Moa till Sparrsjön där storasyster med familj var och solade och badade. Det var superkallt i vattnet men det var inget som hindrade varken Max eller Moa från att plumsa i och med bestämda steg gå rakt ut i vattnet. Det känns som att nästa sommar kommer att bli hektisk om de är lika glada för att bada då :-)! Tyvärr fanns inte kameran med i packningen så Max och Moas första dopp blev dessvärre inte dokumenterat...

Idag kommer Zigge med mamma på besök och det är bland annat bad i poolen som står på schemat. Det gäller att passa på så länge solen är framme!

Ha en skön tisdag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0