MAX 1 ÅR!

Grattis min lille älskling, du fina lilla pojke! Jag har svårt att förstå att du har funnits hos oss i ett helt år nu, men så är det! Jag är så glad att just du är du och att du blev vår finaste lille son. Tänk så bra vi har det!

För ett år sen var vädret lika vackert som det är idag, klarblå himmel och strålande sol. Efter att storasyster och två av kusinerna varit här på besök och fikat och badat gick jag in för att fixa lite i köket och då plötsligt bara hände det - vattnet gick! Lite drygt fem timmar senare hade jag fina Max på bröstet och jag minns att jag var så tacksam för att allt var bra. Och tänk - nu har det gått ett helt år sedan dess och den lille hjälplöse bebisen har blivit en stor kille som tar sig fram på egen hand och hittar på bus efter bus så att syrran kiknar av skratt. Härliga unge!

image94
Grattis hjärtat!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0