Gosedjur

Idag när Max och Moa vaknade efter förmiddagsvilan gick jag in och gosade lite med dem. Sen satte jag ner dem på golvet på deras rum och gick därifrån för att förbereda lunchen. När maten var klar kallade jag på dem och då kom de krypandes med vars en nalle i handen. Det var så sött så det högg till i hjärtat!

image140
Mys-Max

image141
Mys-Moa

Ledsen att inte hela Moa kom med men Max viftade till mig precis när jag tog kortet så kameran åkte ner ett snäpp ;-).

Nu är det snart helg igen, jag tyckte precis att det var måndag... På lördag ska det ätas kräftor i Stoby och det ska bli så himla gott! I år ska jag äta fler än tre! Vågade inte äta fler förra året eftersom jag ammade då.

Ha en bra torsdag och en trevlig helg!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mums med kräftor! Önskar er en skön och bra helg.
Kram!

2007-08-23 @ 21:07:20
Postat av: pernilla och erik

Vad stora småsnuttarna börjar bli, vi saknar er. Funderar på att komma ner om en månad typ. Ska kolla upp lite billiga biljetter bara. Kramar!

2007-08-27 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0