Busbilder och bråk!

Önskar trevlig fredag och bjuder på ett bildspel från gårkvällens bus!

image128
image129
image130
image131
image133
image134
image135
image136
image137
image138

Max och Moa linslusar?!? Nä, det vet jag inte om man kan kalla dem....

Ibland är de hur duktiga som helst och leker så fint med varandra. Idag har de inte varit varken duktiga eller lekt fint. De har bråkat med varandra sen de slog upp ögonen. Allt som den ena har ska den andra ha, även om det finns en exakt likadan sak till så ska de tvunget ha samma. Illvrål och gallskrik har det varit hela morgonen. Hoppas det blir bättre för en hel dag med bråk vet jag inte om jag orkar med. Det är ju fredag och då ska man vara glad! Jag har försökt att säga det till dem men det verkar inte hjälpa...

Igår kunde de i alla fall leka fint tillsammans och vid ett tillfälle såg det ut så här.

image139
Sötungar!

Nu ska vi göra oss i ordning så att vi är redo att gå till tandläkaren om en stund. Håll tummen för att Max tänder ser bra ut!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0